esmaspäev, juuli 27, 2009

Montenegrost Horvaatiasse

Kella 12-ks olime Montenegro piiril. S6itsime kohaliku onu soovitusel autodest m66da ja meid lasti s6ita kitsamast jalakaijate vahest sisse. Andsime passid putkasse, kui yks valjas autosid suunav mees tuli Kalle juurde ja kutsus ta teise putka peal olevat silti vaatama. Oli miski kohalikus keeles taidetud blankett, kuid oli aru saada, et kais tsikli kohta.

Vahepeal oli Albaania piirionu andnud meie passid yle laua Montenegro mehele. Kallel oli see blankett ikka hinge peal. Akki on seda vaja ikka taita (ja raha maksta!). Mmmm, Albaanast valjumise eest peame raha maksma? Aga me ju oleme valjas :) Kui passid katte saime, kysisin igaks juhuks veelkord yle, et kas k6ik on ok. Jaa-jaa, vastati. Selge, laseme siis kohe jalga :)

Tee peale Montenegro piiri oli vist vaikseim, mida piiride yletustel s6itnud olen. Aga viimaks hakkas paistma meri ja tee viis ikka suurema tee peale valja :)

Nagu ikka, laks paeva peale soojaks. Tavalised 30 kraadi. Kiirused polnud rannarajoonis eriti suured. Yhes bensukas sattusime kokku poolakatest paariga (pakun, et vanuses 50-60. a.), kes meie vastu suurt huvi tundsid. Lobisesime nendega tykk aega ja viimaks vahetasime visiitkaarte.

1 km peale besnukat ei suutnud me enam sinise mere kutsele vastu panna ja tegime biitshi peatuse. Vesi oli oi kui kylm, kuid peale kividel lainetega v6itlust laks see pisiasi kiirelt meelest. Hea, et ikka tervelt valja sain. Oli vaga kosutav. Kalle sellistest teravatest elamustest loobus :)

Kotori linnale lahenedes oli valida 2 tee vahel. Kas magedes vaidetavalt ilusate vaadetega 55km v6i laevaga umbes 500m, siis valisime lyhema tee. See abx info parines eelnevalt kohatud poolakatelt. Laevapilet maksis tervelt 1.50 eurot :)

Dubrovnikusse j6udes jargisime yht silma jaanud 2-tarni hotelli silti. Selgus, et seal kaheseid tube kahjuks pole ja single room on m6eldud (r6hutatult) yhele inimesele. Hinnaklass jai 90 euri piirile, kahe yhese toa eest. Vastasasuvas 3-tarni hotellis maksis tuba 154 euri, aga meile pakuti disccunti, oleks pidanud plekkima k6igest 138 euri.. Okei, hinnatase oli siis selge.

Peale paari eba6nnestunud appartmenti uurimist, leidsime 60 raha eest toa ja aianurga tsiklitele. Suht palju, kuid ta on nyyd vahemalt olemas :)

6htune jalutuskaik vanalinnas ja kalah6rgutised (6llega muidugi) tehtud, sattusime, naedsa jalle interneti otsa. Aga nyyd on kell kohe kohe 12 66sel ja meil kojuminek. Haad 66d! :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Väga tore reist on teil! Elen